wtorek, 19 września 2017

"QS Dream of Dhalia" HEAD ... :)

Skończyłam :). Bardzo się cieszę, wyszywanie tego haftu to była czysta przyjemność :)
Przepiękne oczy, które mnie zauroczyły i dlatego zapragnęłam go wyszyć. 

Tak było ostatnio, gdy zabrakło mi muliny:


A tak przedstawia się już skończony haft, który czeka na oprawę:


Jest to haft autorstwa Chong-Chou Kuik a jego wielkość to 193 X 302 krzyżyki i z tej serii jest jeszcze Dream of Iris, też bardzo ładny :)

Niezmiernie mnie mobilizujecie i za to pragnę podziękować :). Każdy komentarz i mail jest bardzo miły i daje ogromnego kopa do działania :)



16 komentarzy:

  1. Haft jest przeuroczy i taki inny... Gratuluję ukończenia HAED-a!:) Ten drugi wzór też masz w planach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft! Gratuluje ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna :) Gratuluję skończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe cudeńko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Drugą też będziesz wyszywać?
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje ukończony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje. Haft jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepięknie! Nie mogę się na niego napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, hafcik świetny, można go wyszyć jakim kolorem się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna panienka, przesliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna praca-oczy faktycznie urzekają...są trochę takie marzycielskie;)

    OdpowiedzUsuń