poniedziałek, 2 stycznia 2017

Podsumowanie i Plany... :)

Witajcie w nowym roku :).
Mam nadzieję, że sylwester  i pierwszy dzień nowego roku minął Wam tak jak sobie tego wymarzyliście. Ja sobie haftowałam i koralikowałam do tego stopnia, że za 5 dwunasta przyszedł mój mąż zapytać czy idę obejrzeć fajerwerki :) a potem już oglądałam je z synkiem, który od huku się obudził.

Trochę jestem spóźniona ale dziś przyszedł czas na podsumowanie minionego roku i tego co udało mi się zdziałać z zamierzonych planów :). Post powinien być napisany we wrześniu 2016 ale dużo się działo :)

Hafciarska Lista Życzeń 2015/2016

1. Moja ukochana "Luna" Head. Zmiana na Aidę 20'?!. Plan to 2-3 strony wzoru. (z 28)

NIE UDAŁO SIĘ, ZNOWU...


2. "Fairy Sisters" Head. Ten projekt już zaczęłam dłubać i nie do końca mi coś to "gra", więc będę Was prosić o pomoc... :). Plan to 2-3 strony wzoru. (z 24)

UDAŁO SIĘ - zaczęłam już 4 stronę :)


3. Róża, którą wyszywa się bardzo przyjemnie. Plan to skończyć ją do końca.

UDAŁO SIĘ


4. Kwiaty w doniczkach. Plan to wyszyć do 3 kwiatka włącznie.

UDAŁO SIĘ


5. Pamiątka ślubna. Całość na czerwiec.

UDAŁO SIĘ


6. Magic Dolls. Plan to wyszyć 1 -2 laleczki.

UDAŁO SIĘ - 1 laleczka gotowa


7. Maski. Plan to skończyć beżową.

UDAŁO SIĘ


8. Ten projekt miałam już zacząć, jest już nawet odpakowany, ale cały czas coś mi przerywa :). Może tym razem się uda. Plan to całość.

NIE UDAŁO SIĘ - zrobiona jest połowa ...


Mimo, że nie poszło mi najlepiej z haftami, z minionego roku jestem bardzo zadowolona :). Udało mi się spełnić marzenie i być w Ustroniu, nauczyłam się kilku nowych technik, które bardzo mi się spodobały i nadal je ćwiczę.

A teraz plany na 2017 rok... :)

* Miałam ochotę bardzo przeznaczyć ten rok na naukę szycia na maszynie, ale odłożę to na rok kolejny, ponieważ tak spodobały mi się koraliki i latch hook, że chciałabym w tym roku zając się tymi technikami.
* Ogólnie plan to kolejny wyjazd do Ustronia, który jest już zabukowany, tzn. noclegi i urlop :).
* Chciałabym bardzo nauczyć się pracować na dysku kumihimo i splotów makramy.
* Haft krzyżykowy oczywiście, ale nie będę się niczym ograniczać. W większości będą to hafty pozaczynane, może doniczki, a może coś innego ;). 

A jak Wasze plany na ten rok ?

Chciałabym również Wam bardzo podziękować, że zaglądacie w moje skromne progi, zostawiacie po sobie ślad i jesteście ze mną :). Dziękuje !





19 komentarzy:

  1. No i super, że tyle się udało zrealizować :) No i jeszcze zajęłaś się nową techniką :) Piękne plany, czekam na efekty i mocno dopinguję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci realizacji wszystkich planów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się każdym krokiem w drodze do celu i będzie pięknie!
    Oby ten Nowy Rok upłynął w zdrowiu, obfitował w ciekawe pomysły i czas na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są twoje plany (hafty).
    Ja o planach wolę nie mówić głośno, czasami zapiszę je tylko dla siebie, w notatniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę realizacji planów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne,że całkiem sporo udało się zrealizować!
    Na Nowy Rok życzę Ci...ukończenia zamierzonych planów i oczywiście samych wspaniałości :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci poszło! Życzę więc realizacji kolejnych planów i dużo zdrowia, szczęścia i miłości w Nowym Roku :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko rewelacyjne postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace, trzymam kciuki, aby w Nowym Roku udało Ci się dokończyć wszystkie rozpoczęte prace i zrealizować swoje postanowienia :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję planów i życzę Ci ich realizacji. Nie robię planów , bo często coś staje mi na przeszkodzie ich realizacji.Idę na żywioł ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że w większości udało Ci się zrealizować swoje plany, to super gratuluje:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość planów się powiodła :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pokusiłabym się o takie podsumowanie u siebie:) bardzo motywujące, może jednak powinnam spróbować...pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale plany,zycze spelnienia w 2017 roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo planów udało Ci się zrealizować :)Powinnam z Ciebie brać przykład.

    OdpowiedzUsuń